Повернення кредиту в особистому кабінеті користувача — найпростіший і економічно рентабельний спосіб. Вам не потрібно переходити на інші сайти, йти у відділення банку або до найближчого терміналу, турбуватися, чи правильно переписали реквізити.

Але у цього способу є обмеження:

  • внести платіж можно тільки зі своєї картки,
  • не можна внести гроші готівкою.

Внесення платежу в особистому кабінеті з будь-якої карти «ПриватБанку» проходить без комісії. Інші банки можуть додатково зняти з вашого рахунку комісію за проведення операції.

1

Авторизуйтесь

Щоб внести платіж, для початку потрібно авторизуватися на сайті. Для цього натисніть на кнопку «Особистий кабінет» в правому верхньому кутку на будь-якій сторінці сайту, введіть свій емейл або номер телефону і пароль.

Якщо Ви не можете згадати свій пароль, скористайтеся функцією відновлення пароля. Якщо виникли якісь інші проблеми з авторизацією — напишіть нам через форму зворотного зв'язку зі сторінки контактів або зателефонуйте за номером            0 (800) 306 066. Дзвінки безкоштовні з мобільних і стаціонарних номерів по всій території України.

2

Перейдіть в особистий кабінет

Після авторизації перейдіть на вкладку «Мої кредити». Натисніть на кнопку «Повернути кредит». Вона розташована під таблицею з інформацією щодо поточного кредиту.

3

Виберіть суму платежу та карту

Суму, яку Вам потрібно внести для повного закриття кредиту, можна подивитися в таблиці з інформацією по ньому, рядок «Разом сума до сплати».

Ви можете сплатити будь-яку суму. Щоб змінити її розмір, перетягніть бігунок на шкалі суми платежу в потрібне вам положення або введіть вручну в поле праворуч.

Коли сума обрана, виберіть карту, з якої буде виконаний платіж, зі списку прив'язаних або введіть дані будь-якої іншої Вашої картки, натиснувши на посилання «або сплатіть іншою карткою».

 

Після того, як Ви вказали суму платежу і вибрали потрібну банківську карту натисніть кнопку «Оплатити».

4

Отримайте повідомлення про оплату

Повідомлення про сплату прийде Вам на електронну пошту і в SMS-повідомленні протягом 10 хвилин після здійснення платежу.

Якщо на карті грошей недостатньо, Ви отримаєте повідомлення про помилку.